Varm choklad&bulla

Jaaa som ni ser i rubriken går det inte speciellt bra för mig just nu. Har det ganska så kämpigt med problem med huden (leder till att jag kliar hela tiden, kan inte sova, kan inet koncentrera mig mm) och brist på pengar. Och när det är kämpigt i mitt liv, då äter jag...

Nå, bara helgen är över så borde vissa saker vara utredda och krämerna jag fick av läkaren idag har förhoppningsvis börjat verka. Då skall jag ta i med hårdhanskarna igen! Tror tyvärr inte på något minus på vågen denna vecka, tvärtom ett plus om saker fortsätter som det är...

Kommer säkert att bli ganska dåligt med uppdateringar de närmaste dagarna också, om jag inte får inspiration någonstans ifrån. Men I'll be back next week och då fan ska det hända nåt på vågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0