Träningsvärk

Jepp, tydligen kan man få träningsvärk av att vara maskot! Har sjukt i axlarna och bröstmusklerna efter gårdagen...

Idag har en stor del av dagen tillbringats i sängen där jag och min älskling har sett på film. Imorgon blir det skola på eftermiddagen för min del och min älskling far iväg till sin mormor och arbeta lite. Eftersom jag studerar och min sambo endast får snuttjobb pga att han skall börja sin civiltjänst inom några månader, så är det ganska dåligt med pengar. Utöver de normala kostnaderna kommer det till denna månad en veckas semester i England (reser dit över julen), så alla pengar vi kan förtjäna är välkomna! Har någon något tips om hur man får pengarna att räcka längre?:P

Alltså blir jag ensam hemma nu början av veckan. Kommer imorgon att fixa en broccoli och fetaostpaj åt mig, och det blir min mat fram till torsdagen! Skall också försöka sätta lite mera tid på träning nu när jag inte har någon att sitta och tala med på kvällarna. Kommer också att vara flitigare här på bloggen, det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0