Tankar efter vägningen

JEEEEE!!!!

Det är ungefär vad jag tänkte efter vägningen och mätningen idag morse! -2,5kg på en vecka, då jag inte satsat helt fullt på min viktnedgång! Vet att det är en hel del vätska o sånt som försvinner nu i början, men känns bra med en kickstart! Nu gäller det bara att fortsätta kämpa med mat och promenader och inte förvänta sig ett lika fint resultat nästa vecka.

Mitt mål är ju -1kg/vecka nu i november, så det är också vad jag tror och hoppas på till nästa vecka. Om jag håller mig till mina mål (-1kg/vecka i november, -½kg/vecka i december) skulle jag hinna gå ner 6½kg innan nyår om jag räknar rätt? Det skulle betyda att jag innan januari är över skulle kunna vara nere under 90kg!

Har satt upp lite mål här hemma på ett papper, tror jag tänker lägga upp dem här så är de "officiella" och då måste jag ju klara dem, eller hur?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0