Summering av veckan

  • MATEN har det inte gått speciellt bra med, men eftersom jag inte har råd att sätta om min kost i någon större utsträckning är jag helt nöjd i alla fall. Lite för mycket kalasas blev det ju nu under helgen, men hade roligt så ångrar det inte.
  • PROMENADERNA gick helt ok, fick ihop ungefär 140minuter promenad, alltså 2h och 20min. Det är betydligt mera än vad jag normalt rör på mig!
  • ÖVRIG "TRÄNING" har bestått av en hel del stresching, i princip varje dag. Är jättestolt över det och känner att mina muskler känns mindre spända.

Så vad tror jag inför morgondagens vägning? Jaa, jag tror på ett litet minus faktist, trots allt godis, glass, fikabröd och liknande nu under helgen. Hoppas på att vågen stannar på 97kg, vilket skulle betyda en nedgång på ½kg sen torsdagen. Totalt under denna första vecka skulle jag då har gått ner 1kg, vilket ju är mitt mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0