Mål

  1. Under november gå ner 1kg/vecka, totalt -2,5kg. Eftersom jag redan gått ner 2,5kg kommer jag att hinna gå ner 4kg om jag håller mig till mina -1kg/vecka!
  2. Under december skall jag gå ner ½kg/vecka, totalt 2,5kg. Då skulle jag gå ner 6½kg under 2010 och vågen skulle stanna på 91,5kg vid nyåret.
  3. Komma ner till en vikt som börjar på en 8 innan 17,1. Det skulle betyda -1kg/vecka under början av jauari och ingen uppgång under julen (hjälp!)
  4. Innan Alla Hjärtans Dag (14.2) skall jag under 85kg. För att klara detta måste jag gå ner 5kg på 4 veckor. Det borde inte vara omöjligt, men lite tufft kan det nog bli.
  5. Innan 1 april skall vågen stanna under 80kg. Det här betyder ungefär 1kg/vecka igen. Vid det här laget måste jag nog träna lite, jogging eller någonting, för att fortsätta gå ner 1kg/vecka. Har inte varit nere under 80kg sen lågstadiet, så klarar jag detta kommer jag att belöna mig med någonting fint!
  6. -20kg vill jag klara innan 1maj. Då skulle vågen stanna på 78kg.
  7. Jag fyller år 20.7 och som present åt mig själv har jag som mål att komma ner under 70kg och på så sätt låta min kropp slippa släpa omkring på nästan 30kg extra fett. Det är väl ändå en av de bästa presenter man kan ge sig själv?
  8. Innan skolan börjar (runt 15.8) vill jag ner till 67kg. Det skulle betyda att jag för första gången i mitt liv är normalviktig!

Detta verkar just nu myyyyycket avlägset, tänk att jag måste gå ner nästan 30kg för att bli normalviktig! Men, det är ju inte omöjligt, det finns många som har klarat av att tappa över 50kg och sedan hålla den vikten! Nu gäller det bara att kämpa kämpa kämpa och kämpa sen ännu lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0