Kalasandet fortsätter

Idag skall vi ivåg och fira min gudfar som fyllde år nu i veckan, så kommer att bli bulla, kaka, mm.  Nå, bara att försöka hålla sig långt borta från kaffebordet och istället umgås med människor och äta så lite som möjligt!

Ska fixa en ordentlig lunch, så att jag i alla fall inte blir hungrig under tiden vi är där! Lunchen kommer att bli någon typ av kycklingsallad/wok, med kyckling, morot, broccoli, paprika, lite ris/couscous och en massa goda kryddor:) Har en massa idéer och inspiration att laga amt nu, så i lördag skall jag och min älskling ha tapas-kväll, för att fira lillajul. Har redan en lista på olika små rätter jag skall fixa, så i onsdag skall jag börja emd alla förberedelser! Väntar och längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0