Inför vägningen

Ser inte alls fram emot vägningen imorgon. Är helt 100% säger på ett +. Hoppas bara på att jag inte har gått upp allt ja gick ner under förra veckan...

Nu måste jag bita ihop och kämpa kämpa kämpa, annars finns det ingen chans att jag klarar mitt mål! Godiset som jag fick igår måste jag sätta i en låda uppe på köksskåpet, då hinner jag tänka 2 gånger innan jag står där med choklad i munnen. Är alltid sämre på att hålla mig borta från godis då jag är ensam hemma, tycker synd om stackars ensamma mig och då äter jag. Inte riktit så bra, men det är så jag har handskats med alla negativa känslor hela mitt liv och det mönstret är svårt att bryta! Samtidigt belönar jag mig också ofta med något gott att äta (också kvar från barndomen). Alltså äter jag både då jag tycker synd om mig själv eller när jag känner mig duktig.

Måste hitta på någon ny typ av belöning när jag har varit duktig, eftersom mitt mål är att vara duktig hela tiden (både gällande viktnedgången och i skolan). Har inte råd med massage, spabesök och liknande, så måste verkligen ta mig en funderare på vad som skulle vara passande belöningar... Kanske någon exotisk frukt, älskar frukt:) Har nån av er något bra tips på belöningar, både små och stora!?!

Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Jag har ett litet minispa, hemma. Peeling, ansiktsmask..mysiga krämer, tända ljus..fotbad. Kanske ska du göra en egen manikyr..fixa naglar och nagelband och måla dem i en snygg färg? ;) Det går å hitta på mycket som är "gratis"!

2010-12-15 @ 20:42:05
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0