Check-up på veckans mål

  • Eftersom jag kommer att vara tillbaka i skolan nu i veckan så blir det skollunch. Skall försöka dra ner på kolhydraterna så mycket jag kan och istället sikta in mig på salladerna. Har klarat denna punkt helt ok tycker jag. Äter lunchen, men tar mycket grönsaker och skippar brödet som jag vanligtvis äter 2-3skivor av /lunch.
  • Skall gå minst 3 timmar under veckan. 10min/dag får jag ihop då jag går till och från lunchen, som ligger en bit ifrån skolan. Har gått 95minuter hittills denna vecka, så 85minuter återstår.
  • Morgonmål och middag som jag kan kontrollera bättre är också de måltider som jag satsar mera på.Visst, igår blev det kanske inte den bästa middagen, eller middagen var det inget fel på, men efterrätten hör väl kanske inte riktit till min diet. Annars tycker jag att jag har klarat detta bra!
  • Morgonmål: ägg/ost, grönsaker, frön, allevo-shake,te Yoghurt (fet, mättande sådan)har kommit till här, annars precis enligt planerna
  • Middag: grönsaker, te Har blivit mest sallader, så riktit nöjd
  • Mellanmål i skolan blir någon frukt Klementiner, passligt mellanmål, men blir lite får hungrig innan middagen, måste hitta på något till näste vecka som mättar lite längre!
  • Varje dag skall jag strecha i 5min, långa muskler ger ju en finare figur, eller hur? Njaa, idag orkade jag verkligen inte med någon streching, men annars har jag skött mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0